Dostava
Dostava je možna preko GLS d.o.o. in Pošte Slovenije.
Osebni prevzem: na Majorja Lavriča ulica 12, 1000 Ljubljana, od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro. Prosimo vas, da nas o osebnem prevzemu predhodno obvestite na gsm 031/238-890.
DOSTAVA BLAGA
Po uspešno zaključenem naročilu stranka dobi potrditveni email s povzetkom in številko naročila. Naročilo gre v obdelavo še isti dan v času delovnih ur ali najkasneje prvi delovni dan po prejemu potrditve naročila v primeru plačila po povzetju in v primeru plačila s plačilno ali kreditno kartico preko spletne trgovine ob nakupu. V primeru plačila po predračunu pa gre naročilo v obdelavo najkasneje prvi delovni dan po prilivu na transakcijski račun ponudnika. Pogodbena partnerja ponudnika za dostavo pošiljk sta dostavni službi GLS in POŠTA Slovenije d.d. Predvideni rok dostave znaša pri vseh od 1 do 3 dni od prejema blaga, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Naročila naročena po 12. uri na dan delovnika ponudnika, med vikendom in prazniki, ponudnik odda pogodbenemu partnerju v dostavo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V primeru, da paketa ne prejmete v 5 delovnih dneh po oddaji naročila, to sporočite ponudniku na telefonsko številko +386 31 238 890 ali na e-mail info@bioma.si. V primeru, da ponudnik zaradi nepredvidljivih razlogov blaga ne more odpremiti v obljubljenem roku, obvesti stranko o novem roku dostave preko posredovanih kontaktnih podatkih. Ponudnik pa v nobenem primeru ne odgovarja za nedostavo blaga iz razlogov, na katere nima vpliva in za primere, za katere tako določa zakonodaja.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave kamorkoli v Sloveniji so 3,99 EUR oziroma brezplačni v Sloveniji v primeru nakupa nad 50,00 EUR. V kolikor poteka akcija je lahko znesek poštnine manjši ali brezplačen.
Ponudnik zagotavlja dostavo le v Sloveniji. Za naročilo in dostavo v katerokoli drugo državo se mora stranka izrecno najprej dogovoriti s ponudnikom po mailu info@bioma.si, kjer se dogovorita tudi za stroške dostave ter način plačila, v kolikor se s tem strinjata ponudnik in stranka.
OSEBNI PREVZEM
V primeru osebnega prevzema ponudnik takoj, ko je blago pripravljeno za prevzem, pošlje stranki po e-pošti potrdilo, s katerim lahko stranka blago prevzame (potrdilo za prevzem). Stranka lahko prevzame blago le ob predložitvi potrdila za prevzem (in veljavnega uradnega osebnega dokumenta), ob pogoju, da blago plača skladno s pogoji poslovanja.
Blago je pripravljeno za prevzem na naslovu za prevzem 14 dni od dneva, ko je bilo poslano potrdilo za prevzem. Če v tem obdobju stranka blaga na naslovu za prevzem ne prevzame, ponudnik odstopi od pogodbe, razen če se s stranko ne dogovorita drugače. Po poteku 14 dni od dneva, ko je bilo poslano potrdilo za prevzem, stranka ne more več zahtevati predaje blaga. V primeru, da je bilo blago že plačano, ponudnik stranki vrne plačan znesek.