Splošni pogoji poslovanja
PODATKI O PODJETJU
BIOMA d.o.o.
Struževo 3D, 4000 Kranj
Matična št.: 9231170000
Ident. št. za DDV in davčna št.: SI30150485
Zavezanec za DDV: DA
IBAN: SI56 2900 0005 3595 655 UniCredit Banka ali
LT62 3250 0210 8538 3168 Revolut Bank UAB
Telefon: +386 31 238 890
E-mail: info@bioma.si
Naslov za vračilo blaga: BIOMA d.o.o., Majorja Lavriča ulica 12, 1000 Ljubljana
Naslov za pritožbo: BIOMA d.o.o., Majorja Lavriča ulica 12, 1000 Ljubljana
SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.bioma.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«), ki jo upravlja Bioma, trgovina in storitve d.o.o. (Bioma d.o.o.), ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«), so sestavljeni v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah, Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Splošni pogoji poslovanja ponudnika (v nadaljevanju »splošni pogoji ali pogoji poslovanja«) obravnavajo delovanje spletne trgovine www.bioma.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter so sestavni del vseh pogodb med ponudnikom in kupcem izdelkov in storitev (v nadaljevanju »stranka ali uporabnik«), razen če uporabo teh splošnih pogojev ponudnik izrecno izključi v pisni obliki. Prav tako se ti splošni pogoji uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravnoposlovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med ponudnikom in stranko. Splošni pogoji vedno v celoti nadomestijo morebitna manjkajoča in nasprotujoča pogodbena določila med ponudnikom in stranko. Ti splošni pogoji se smiselno uporabljajo tudi za nakup preko emaila ponudnika na podlagi naročila stranke in potrditve tega naročila s strani ponudnika, če ni izrecno dogovorjeno drugače ali za to ne veljajo specialni pogoji ali dogovor o drugačnih posameznih pravicah in obveznostih pogodbenih strank.
Stranko zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa – to je uspešne oddaje zaključenega spletnega naročila, saj uspešna oddaja zaključenega naročila v spletni trgovini (na spletni strani se izpiše tekst »Naročilo je oddano«) šteje za podpis pogodbe, prav tako šteje za podpis pogodbe opravljen nakup preko emaila ponudnika, v trenutku, ko stranki naročilo/nakup preko emaila potrdi tudi ponudnik. Na splošne pogoje je stranka izrecno opozorjena pred sklenitvijo pogodbe, predračuna, predpogodbe oziroma ponudbe. Z oddajo naročila tako stranka potrjuje, da je seznanjena s splošnimi pogoji ter se z njimi v celoti strinja. Vsa določila splošnih pogojev so zavezujoča in veljajo do preklica ali spremembe. V primeru sprememb splošnih pogojev se šteje, da je stranka z njimi seznanjena in z njimi soglaša v trenutku objave spremenjenih splošnih pogojev na spletni strani ponudnika ter ob potrditvi oddaje naročila. V kolikor so posamezne določbe splošnih pogojev neveljavne ali postanejo neveljavne, to ne vpliva na veljavnost ostalih določil splošnih pogojev. Ponudnik se zavezuje neveljavna pogodbena določila nadomestiti s takšnimi, ki so jim po smislu in namenu najbližje.
Naslovi poglavij in določb služijo izključno preglednosti splošnih pogojev in se ne uporabljajo za razlago določb.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Spletna trgovina se zavezuje, da bo stranki vselej zagotovila naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
- kontaktne podatke, ki stranki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane stranko vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s strankami.
PONUDBA ARTIKLOV IN CENE
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.bioma.si lahko ažurirajo in spreminjajo. Cena v spletni trgovini www.bioma.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku uspešne oddaje zaključenega naročila in praviloma nimajo vnaprej določene veljavnosti. Omejeno veljavnost imajo le izdelki in storitve, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do navedenega datuma oziroma do odprodaje zalog. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.
VRSTE UPORABNIKOV
Z registracijo na https://bioma.si postanete registriran član BIOMA.SI. Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki si ga uporabnik določi sam. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
OSEBNI PODATKI STRANK
Ponudnik zbira in obdeluje določene osebne podatke strank. Skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ponudnik v dokumentu Informacija o varstvu osebnih podatkov ureja in podaja vse potrebne informacije v zvezi z osebnimi podatki, povezanimi z obiskom spletne strani ponudnika, aktivnostjo obiskovalca na tej strani ter nakupom (v primeru nakupa preko spletne strani). Dokument Informacija o varstvu osebnih podatkov je sestavni del splošnih pogojev, stranke in ostali se lahko z njim seznanijo na spletni strani ponudnika www.bioma.si - Informacija o varstvu osebnih podatkov.
Stranka je dolžna ponudnika nemudoma obvestiti o vseh podatkih, dejstvih in spremembah, ki so pomembni za kvaliteten in pravilen poslovni odnos, kot so npr. sprememba imena, sprememba naslova prebivališča, sprememba relevantih podatkov pravne osebe, insolventnost, ipd.
POSTOPEK NAKUPA
Izbira izdelka: na spletni strani www.bioma.si stranka izbere izdelek in klikne na povezavo ”V košarico”. Sistem stranko obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in ponudi možnost »Nadaljujte z nakupovanjem« ali »Na blagajno«.
Če želi stranka dodati drug izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino. Stranka izbere nov izdelek, ki ga po enakem postopku, kot je opisano zgoraj, doda v košarico.
Spreminjanje števila izdelkov v nakupovalni košarici: v nakupovalni košarici se levo in desno od količine izdelka nahajata zeleni polji s puščico navzdol in nazvzgor. S klikom na puščico na levi strani stranka zmanjša število izdelkov, s klikom na puščico na desni strani pa poveča število izdelkov. Posodobitev količine izdelkov se opravi avtomatično in ni potrebna dodatna posodobitev s strani stranke. V primeru, da stranka poveča število izdelkov na število izdelkov, ki ga ponudnik v tistem trenutku nima na zalogi, stranko program avtomatično vrne nazaj v košarico in jo opozori, da izdelek ni na voljo v željeni povišani količini. Stranka mora zmanjšati število izdelkov na količino, ki je na voljo, ter ponovno klikniti »Na blagajno«.
Za odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: stranka klikne »Na blagajno«, v nakupovalni košarici se ob količini na desni strani nahaja rdeč gumb z belim križcem. S klikom na ta gumb stranka izdelek odstrani iz nakupovalne košarice.
Ko stranka želi zaključiti z nakupom izbere »Na blagajno«. Stranki se prikažejo izdelki, ki jih je dodala v nakupovalno košarico.
Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila mora stranka izpolniti vsa potrebna polja:
- podatki stranke in naslov za dostavo: stranka mora posredovati zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni s zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, naslov, kraj, poštno številko, država), ki jih ponudnik potrebuje za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. V primeru, da je stranka pravna oseba (gospodarske družbe-podjetja in s.p., zavod, društvo ali drug organ oz. organizacija, ki z vpisom v register pridobi status pravne osebe), mora obvezno izpolniti pravilne podatke pravne osebe (naziv podjetja, naslov, kraj , poštna številka, država, ID za DDV, če je davčni zavezanec ali davčna številka, če ni zavezanec).
- dostava ali osebni prevzem: stranka izbere enega od naslednjih načinov:
dostavna služba GLS d.o.o., POŠTA SLOVENIJE d.d. ali osebni prevzem. Ob izbiri se pokaže strošek dostave oziroma brezplačni osebni prevzem.
- načini plačila: stranka izbere med različnimi načini plačil:
· plačilo po povzetju skladno s pogoji dostavne službe GLS ali Pošte Slovenije d.d., in sicer znaša strošek plačila po povzetju 1,50 EUR ne glede na dostavno službo. Možno je plačilo z gotovino ali z bančno kartico. Pošta Slovenije d.d. omogoča plačilo preko bančnih kartic: Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron in DinersClub ter preko UPN naloga. Dostavna služba GLS omogoča plačilo preko bančnih kartic: Mastercard, Maestro, Activa, Visa in Visa Elektron.
· plačilo po predračunu - nakazilo na TRR.
· plačilo s plačilno ali kreditno kartico preko spletne trgovine ob nakupu (Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron, Unionpay, American Express, Discovery, Diners).
· plačilo s plačilno ali kreditno kartico pri osebnem prevzemu (Mastercard, Visa, Visa Electron, V-PAY, Maestro, American Express, Discover, G-PAY, APPLE PAY).
· plačilo preko sistema PayPal.
Varnost plačil in osebnih podatkov stranke so v domeni ponudnikov plačilnih storitev. Za vse ostalo ponudnik uporablja ustrezna in zakonita sredstva organizacijskega in tehničnega značaja, ki zagotavljajo varnost osebnih podatkov ter plačilnih informacij.
Blago je potrebno plačati najkasneje ob prevzemu. Do celotnega plačila ostaja blago last ponudnika.
- koda kupona: če ima stranka veljaven kupon za popust, ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb »Uporabite kupon«
- darilni bon: če ima stranka veljaven darilni bon za popust, ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb »Uporabite kupon«
- pregled naročila pred zaključkom naročila: stranka pred samim zaključkom naročila vidi in lahko pregleda vsebino nakupovalne košarice, strankine posredovane podatke in naslov za dostavo, način plačila, ki ga je izbrala ter morebitne vnešene in veljavne kode kupona za popust oziroma darilni bon. Prav tako so v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo, razvidni: cena izdelka/izdelkov, strošek morebitne poštnine, strošek morebitnega popusta, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo.
Zaključek naročila: Stranka zaključi nakup s pregledom svojega naročila. V primeru, da izbere način plačila »S plačilno/kreditno kartico«, mora v polje, ki je pod košarico, vpisati podatke o plačilni kartici. V nadaljevanju mora s klikom v kvadratek označiti, da se strinja s pogoji poslovanja ter s plačilom s potrdivijo naročila, nato lahko dokončno potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdite naročilo« na koncu povzetka nakupa. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Naročilo je oddano«. Stranka s potrditvijo oddanega naročila dobi na svoj email povzetek in številko naročila.
DOSTAVA BLAGA
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v predvidenem roku. Po uspešno zaključenem naročilu stranka dobi potrditveni email s povzetkom in številko naročila. Naročilo gre v obdelavo še isti dan v času delovnih ur ali najkasneje prvi delovni dan po prejemu potrditve naročila v primeru plačila po povzetju in v primeru plačila s plačilno ali kreditno kartico preko spletne trgovine ob nakupu. V primeru plačila po predračunu pa gre naročilo v obdelavo najkasneje prvi delovni dan po prilivu na transakcijski račun ponudnika. Pogodbena partnerja ponudnika za dostavo pošiljk sta dostavni službe GLS in POŠTA Slovenije d.d. Predvideni rok dostave znaša pri vseh od 1 do 3 dni od prejema blaga, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Naročila naročena po 12. uri na dan delovnika ponudnika, med vikendom in prazniki, ponudnik odda pogodbenemu partnerju v dostavo naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V primeru, da paketa ne prejmete v 5 delovnih dneh po oddaji naročila, to sporočite ponudniku na telefonsko številko +386 31 238 890 ali na e-mail info@bioma.si. V primeru, da ponudnik zaradi nepredvidljivih razlogov blaga ne more odpremiti v obljubljenem roku, obvesti stranko o novem roku dostave preko posredovanih kontaktnih podatkih. Ponudnik pa v nobenem primeru ne odgovarja za nedostavo blaga iz razlogov, na katere nima vpliva in za primere, za katere tako določa zakonodaja.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave kamorkoli v Sloveniji so 3,99 EUR oziroma brezplačni v Sloveniji v primeru nakupa nad 50,00 EUR. V kolikor poteka akcija je lahko znesek poštnine manjši ali brezplačen.
Ponudnik zagotavlja dostavo le v Sloveniji. Za naročilo in dostavo v katerokoli drugo državo se mora stranka izrecno najprej dogovoriti s ponudnikom po mailu info@bioma.si, kjer se dogovorita tudi za stroške dostave ter način plačila, v kolikor se s tem strinjata ponudnik in stranka.
OSEBNI PREVZEM
Osebni prevzem je možen na naslovu za prevzem, to je Majorja Lavriča ulica 12, 1000 Ljubljana, in sicer v okviru delovnega časa, objavljenega na spletni strani www.bioma.si.
V primeru osebnega prevzema ponudnik takoj, ko je blago pripravljeno za prevzem, pošlje stranki po e-pošti potrdilo, s katerim lahko stranka blago prevzame (potrdilo za prevzem). Stranka lahko prevzame blago le ob predložitvi potrdila za prevzem in veljavnega uradnega osebnega dokumenta s fotografijo (potni list, osebna izkaznica, vozniško dovoljenje, potrdilo o usposobljenosti za voditelja čolna, orožni list, obmejna propustnica), ob pogoju, da blago plača skladno s temi pogoji poslovanja.
Blago je pripravljeno za prevzem na naslovu za prevzem 14 dni od dneva, ko je bilo poslano potrdilo za prevzem. Če v tem obdobju stranka blaga na naslovu za prevzem ne prevzame, ponudnik odstopi od pogodbe, razen če se s stranko ne dogovorita drugače. Po poteku 14 dni od dneva, ko je bilo poslano potrdilo za prevzem, stranka ne more več zahtevati predaje blaga.V primeru, da je bilo blago že plačano, ponudnik stranki vrne plačan znesek.
KODE KUPONA ZA POPUST IN DARILNI BONI
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine www.bioma.si. Aktivno kodo lahko najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu www.bioma.si ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. Enako je časovno omejen darilni bon, zato se mora izkoristiti v omejenem določenem roku, sicer je neveljaven.
Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust ali le en darilni bon, lahko pa uporabite naenkrat ob enem nakupu eno kodo za popust in en darilni bon hkrati.
Ko stranka vpiše kodo za popust ali darilni bon, se vrednost kode za popust in/ali darilnega bona avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
ODSTOP OD POGODBE S STRANI STRANKE IN VRAČILO BLAGA
Stranka lahko skladno z določili 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga odstopi od pogodbe, in sicer tako, da ponudniku najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga pisno sporoči, da odstopa od pogodbe na e-naslov info@bioma.si. V sporočilu o odstopu mora stranka navesti tudi svoje ime in priimek, naslov, telefon, email, SWIFT/BIC, ime banke, številko TRR stranke ter številko računa za prejeto blago. Stranki za odstop od pogodbe ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od naročila pravočasno, če je poslano v roku 14 dni od prejema blaga. Ta štirinajstdnevni rok začne teči naslednji dan po prejemu blaga. V primeru odstopa od pogodbe strošek vračila blaga bremeni stranko. Stranka mora ponudniku vrniti blago najkasneje v 14 dneh po poslanem pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe, in sicer mora biti blago nepoškodovano, neuporabljeno, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in v ustrezni količini kot ga je stranka prejela. Prav tako mora biti vrnjenemu blagu priložen tudi originalni račun, ki ga je stranka prejela.
V primeru odstopa od pogodbe in vračila blaga ponudnik stranki brez nepotrebnega odlašanja vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabila stranka ob nakupu, razen če je stranka izrecno zahtevala uporabo drugega plačilnega sredstva in če stranka zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov. Ponudnik praviloma vrne prejeta plačila stranki najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, vendar lahko ponudnik zadrži vračilo prejetega plačila do prejetja vrnjenega blaga v obliki in količini kot je navedeno v prejšnjem odstavku ali dokler stranka ne predloži dokazila, da je poslala prejeto blago nazaj ponudniku.
Izjema od pravice odstopa stranke od pogodbe so primeri, določeni v petem odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov. V teh primerih stranka ne more odstopiti od pogodbe.
Če je stranka uporabila za plačilo blaga v celoti ali delno darilni bon, se v primeru odstopa stranke od pogodbe stranki vrne darilni bon v vrednosti, ki ga je imel darilni bon ob oddaji naročila. Stranki se vrne plačani znesek poleg darilnega bona le, če je plačala blago le delno z darilnim bonom.
Če je stranka uporabila promocijsko kodo za popust, se v primeru odstopa stranke od pogodbe vrne stranki vplačani znesek ter promocijska koda v obliki nove promocijske kode, v kolikor je prvotna promocijska koda v času vračila stranki še vedno veljavna.
Obrazec za vračilo blaga najdete na spletni strani v zavihku »Vračila«.
NASLOV ZA VRAČILO BLAGA: BIOMA d.o.o., Majorja Lavrič ulica 12, 1000 Ljubljana.
ODSTOP OD POGODBE S STRANI PONUDNIKA
Ponudnik ima pravico odstopiti od pogodbe, če stranka krši določila pogojev poslovanja ali pogodbe, če stranka ne plača svojih obveznosti skladno s pogodbo oz. pogoji poslovanja ponudnika, če stranka ne izpolnjuje svojih obveznosti ali če da stranka ponudniku neresnične podatke, ki onemogočajo ali otežujejo izpolnitev pogodbe. Prav tako ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe v vseh primerih ugotovljene bistvene zmote kot jo določa 46. člen Obligacijskega zakonika.
Prav tako ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe oz. izvedbe naročila, če že naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je prišlo do očitne napake v ceniku oz. ceni izdelka ali če je ugotovljena plačilna nesposobnost ali plačilna rizičnost stranke.
V zgoraj navedenih primerih ponudnik nemudoma obvesti stranko o odstopu od pogodbe ter ji vrne morebitne vplačila.
ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Stranka lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake skladno z določili 37. do 40. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je imelo blago, do prevzema s strani stranke, saj takrat nevarnost poškodovanja ali naključnega uničenja praviloma preide na stranko. V primeru, da so stvarne napake posledica vzroka, ki je obstajal že preden je nevarnost prešla na stranko, in se stvarne napake pokažejo po prehodu nevarnosti na stranko, pa tudi za te stvarne napake praviloma odgovarja ponudnik.
OMEJITEV IN IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Zaradi narave spletne trgovine se lastnosti blaga, dobavni rok ali cena lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne more popraviti teh podatkov nemudoma ob nastanku spremembe v spletni trgovini. O teh spremembah ponudnik obvesti stranko in ji skladno z zakonodajo omogoči odstop od pogodbe oz. naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
V primeru vzdrževalnih del ali tehničnih težav na spletni strani ima ponudnik pravico do začasne onesposodobitve spletne strani ali dostopa do spletne strani ponudnika, kar posledično pomeni pravilne nezmožnost uporabe spletne strani. V primeru tehničnih težav s spletno stranjo ima ponudnik tudi pravico preklicati naročila, ki so bila oddana v obdobju tehničnih težav. O preklicu naročila iz tega razloga ponudnik obvesti stranko v najkrajšem možnem času po ugotovitvi tehnične napake in jo seznani z nadaljnim ukrepanjem. Vedno pa mora stranka na lastno odgovornost že pred obiskom spletne strani ponudnika in pred njeno uporabo zagotoviti ustrezno varnost in zaščito opreme, ki jo uporablja za dostop in uporabo spletne strani ter za varnost uporabniških imen in gesel, ki jih uporablja za prijavo na spletni strani ponudnika.
Ponudnik ne odgovarja za kakršnekoli probleme in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga ali storitev.
AVTORSKE IN SORODNE PRAVICE TER LASTNIŠTVO
Vse informacije, podatki, slike artiklov, grafični elementi in posnetki na spletni strani ponudnika so zaščiteni in za njih velja prepoved reproduciranja ali uporabe brez predhodnega pisnega soglasja. Za kakršnekoli namene uporabe ali reproduciranja in pridobitev dovoljenja kontaktirajte ponudnika na telefonsko številko +386 31 238 890 ali na e-mail info@bioma.si.
Ponudnik ima lastninsko, avtorsko ali sorodne pravice na vseh dokumentih, ki jih zagotavlja za sklenitev in izvrševanje pogodbe, vključno s pogoji poslovanja in dokumenti v zvezi z varovanjem osebnih podatkov, razen če se stranko ali posameznikom ne dogovorita drugače.
PRITOŽBENI POSTOPEK IN IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Če stranka z izvedbo naročila, storitev ali čemerkoli v zvezi z naročilom ni zadovoljna, lahko pošlje pisno pritožbo ponudniku v zvezi s tem na dva možna načina, in sicer ali na e-mail info@bioma.si ali po pošti na naslov BIOMA d.o.o., Majorja Lavriča ulica 12, 1000 Ljubljana. V pritožbi mora stranka navesti , s čim ni zadovoljna ter svoje ime in priimek, naslov, telefon, email ter številko računa za prejeto blago. Ponudnik bo na pritožbo odgovoril čim prej, vendar najkasneje v 14 dneh po njenem prejemu.
Za razlago splošnih pogojev in pogodbe med ponudnikom in stranko se uporablja pravo Republike Slovenije. Ker je za potrošniške spore značilna nesorazmernost med denarno vrednostjo zahtevka in stroški, ki lahko nastanejo pri reševanju spora med ponudnikom in stranko, si bo ponudnik prizadeval, da se morebitni spori rešijo primarno sporazumno in izvensodno. V primeru izčrpanja vseh možnosti sporazumne in izvensodne rešitve spora pa je za sodno reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče glede na sedež ponudnika.
Ponudnik skladno z zakonodajo ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednji spletni povezavi: http://ec.europa.eu/odr
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV
Vse informacije na straneh spletne trgovine ponudnika so le informativnega značaja in niso namenjene kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako niso in ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini ponudnika niso bili ocenjeni s strani odgovornih državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Pred začetkom jemanja, še posebej pa v primeru, da jemljete še kakšna zdravila in/ali druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le-teh z izdelki iz spletne trgovine ponudnika posvetujte s svojim zdravnikom.
Ti splošni pogoji ponudnika so veljavni od 13. 01. 2023 do njihovega preklica, spremembe ali do sprejema novih splošnih pogojev poslovanja ponudnika.